|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
  |
|
  |
 |
TrexzNL

Senior Captain

Leeftijd: 19
|
Ik wil je helemaal niks afkraken ofzo, en ik wil je niet beledigen, maar:
Als je echt serieus wil heli vliegen en met deze hobby wil beginnen en er mee doorgaan op lange termijn, had je naar mijn mening beter een DF 04/ 04-1 kunnen kopen.
een Graupner 47G is namelijk een co-axiale heli, deze stabiliseert zichzelf, dus hier is zeer makkelijk mee om te gaan.
Een *echte* heli, is niet te vergelijken met een co-ax heli, omdat deze zichtzelf niet stabiliseert, en jij dus met een *echte* heli veel meer zelf moet doen qua sturen.
Als jij dus verder met deze hobby wil gaan, moet je dus eigenlijk echt leren vliegen, dit d.m.v. een Fp (fixed pitch) heli of een collective pitch heli, en hier zijn natuurlijk ook weer extra kosten aan verbonden.
Is een graupner 47g zonde van het geld?
nee, maar het zal je niet leren r/c helikopter vliegen, het zal je wel echter een klein beetje stick- en orientatie gevoel geven, maar een graupner 47g is wel een beetje duur hiervoor, zo'n 160 euro volgens mij?
Nouja , dit is eigenlijk gewoon mijn "point of view"
met vriendelijke groet,
TrexzNL
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
  |
RCVliegshop.nl Forumindex / Esky / mijn graupner bell 47g !!!!!! |
  |
|

|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum Je mag attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum
|
|
|
|
|
|
|
|