|
|
  |
 |
helixer

Senior Captain

Leeftijd: 49
|
Ja joh, en dat kan nog wel even duren, haha. Weet je, jouw heli is vanuit zichzelf al vrij stabiel, als je een echte fp te pakken hebt is het nog veeeeeeeeeeeeeel lastiger. Als je vervolgens goed met een fp kan vliegen, vlieg je weer zo weg met een cp. Ja, en dat is weer andere koek, want dan komt het geweld echt op je af. Ik zou, als ik jouw was daarom maar niet te veel kijken naar een UFLY met 3 axes gyro of zoiets, maar dat is mijn mening hoor. Je moet je een beetje voorstellen dat je een knikker op een grote voetbal moet laten balanceren, en nose-in ook nog een keer in tegengestelde richting, je heli wil alle kanten uit, dus je blijft corrigeren. Eigenlijk waanzinnig, maar soort zoekt soort, toch!!
_________________ EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD!!!!!
HM1#A-CP
HM4#3B-(2,4 GHZ)-DUBBEL BRUSHLESS-FP
HM60B -met FUTABA 7C zender
KDS450SV Pro- met FUTABA 7C zender
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Pagina 4 van 4
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |
  |
RCVliegshop.nl Forumindex / Walkera CB100 en CB180 / Hij doet het! (nu ik nog) |
  |
|

|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag geen bestanden downloaden in die forum
|
|
|
|
|
|
|
|