|
|
  |
 |
Ericje
Captain

Leeftijd: 31
|
Ook ik ben nieuw hier, zowel op het forum als in deze hobby.
Morgen verwacht ik mn eerste fp heli binnen te krijgen, een Walkera CB100. Ik heb een mooie ruime huiskamer met superhoog plafond (eigenlijk het dak want het is de bovenste etage van een appartementencomplex) en hoop hier voorlopig leuk mee aan de gang te kunnen.
Ik ben inmiddels al weer 31 jaar, maar heb het hart (en het lichaam ) van een jonge 20er. Mn xbox360 staat regelmatig aan, mn Star Wars strips heb ik meer dan eens gelezen (om nog maar niet te beginnen over hoe vaak ik de films heb gezien) en was al jaren geïnteresseerd in heli's. En nu toch maar een keer de knoop doorgehakt. Gelukkig heb ik in mijn vriendin een goeie, want die heeft een i-bird waarmee ze met veel plezier de katten op stang kan jagen en ook zij speelt nog graag met LEGO.
Ik woon in het altijd zonnige Gorinchem, maar ze schijnen het hier Gorcum te noemen. (tja, ik ben ook maar geïmporteerd omwille van de liefde)
Als gezegd, mn CB100 verwacht ik morgen en hoop hier redelijk mee uit de voeten te kunnen. Ik moet zeggen dat ik niet kan wachten tot meneer de pakketjesbezorgert hier morgen rond een uur of 12 bij me voor de deur staat. Hoera! Lipo's laden, heli nalopen, trainingskruisje monteren, katten de kamer uit en dan... tja, laat ik zeggen dat ik hoop dat het niet al te duur gaat worden .
Nog vragen? Stel ze gerust!
Als er nog meer mensen hier uit Gorinchem actief zijn hoor ik dat graag. Altijd fijn als er iemand hier in de buurt hulp kan bieden als het nodig is..
Groeten,
Eric
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
  |
|
  |
 |
OpaDick

Senior Captain

Leeftijd: 61
|
Hallo Ericje,
welkom op het forum en proficiat met je CB100, Ik heb er ook een en ben vanaf maart met die kleine in de heliwereld binnengestapt. Veel plezier mee gehad al.
In de vakantie bij windstil weer leuk buiten kunnen vliegen, zie: http://www.rcvliegshopforum.eu/viewtopic.php?t=6809
enneh, Ik woon weliswaar niet meer in Gorcum, maar ben er wel geboren en getogen, vandaar altijd nog wel een zwak plekje voor mijn bliekenstadje.
ps. binnen leren vliegen heeft het voordeel van ...geen wind, maar het nadeel van...... geen ruimte.
Pas toen ik een keer bij ons in de sporthal mocht vliegen en ik de ruimte had om ....rustig..... een afwijking op te vangen kreeg ik het door.
Het was in het begin veeel oefenen, oefenen, oefenen en nog eens oefenen......oef wat een geoefen.
Maar als je eenmaal door hebt heb je veel plezier. en bij mij was het zo, hoe meer moeite ik had, hoe fanatieker ik werd.
_________________ Groet, Dick
Kan je niet vliegen, ga je fietsen!
april-'10 Walkera CB100;
augustus-'10 Walkera HM UFLY-S
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
Pagina 1 van 1
|
|
 |
  |
RCVliegshop.nl Forumindex / Even voorstellen / Goeie dag! |
  |
|

|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum Je mag attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum
|
|
|
|
|
|
|
|