K....te, lekker met mijn 2 heli's een beetje in de tuin aan het oefenen en opeens komt hij omhoog, vliegt achteruit tot 2 meter boven mijn hoofd en komt ongecontroleerd omlaag
Resultaat is diverse onderdelen beschadigt, afgebroken of onbruikbaar geworden.
Wat me iedere keer opvalt is dat dit soort heli's deze onverklaarbare bewegingen maken. Ik heb zelf het idee dat dit met de (goedkope) controller en zender te maken heeft of natuurlijk aan mijn stuurmanskunsten.
Oké, ik heb hem maar even in een hoekje van mijn hobby kamer gezet en ga volgende week maar weer eens langs bij mijn onderdelen leverancier, die begint al meneer tegen mij te zeggen .........................
_________________ KDS 450 C Titanium
KDS 450 S Airwolf fuselage
HK 450 is weer onderweg !!!!
Ik heb me al zo vaak afgevraagd waarom ik dit een leuke hobby vind, het gekke is echter, hoe vaker je dit meemaakt, hoe verslaafder je wordt.
veel plezier met je hobby toegewenst.
Jan
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum Je mag attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum