Weet iemand waar ik goedkoop een kleine camera kan kopen voor op een heli..?
Mischien ga ik er 1 op mn Walkera #04 zetten...
Denk je dat dat niet kan..? kijk hier:
Fucking hell vortex, Doe normaal...
Als jij er een (spy)cam onder gaat hangen, en je DENKT dat je een pro bent, dan is het helemaal zonde van je geld.... En als jij strax denkt dat je klaar bent om echt te gaan vliegen, met je 04, dan zal het je nog flink tegenvallen..
En nogmaals, Mensen proberen je te helpen, en ga dan niet zo aso doen met je Zeur niet, want ik heb duidelijk meer ervaring als jij, En ik zou dolgraag kijken hoe jij met je eerste vlucht je heli de grond in boort.. Met je mooie camera erop, die dan ook stuk is..
***Dus om een lang verhaal kort te maken, DENK voor je iets zegt..***
(Lees vooral wat er onder in het rood staat, da's het belangrijkste voor je)
Als je dat niet doet dan weet ik niet wat jouw probleem is, want het duurt nog weken voordat jij zo goed kan vliegen dat je met camera kan vliegen. En tegen die tijd zullen ze vast wel ergens anders verkrijg baar zijn..
Leeftijd: 19
er staat in welke knuppel voor welke funcie op de heli is.
meer heb je er niet echt aan.
vliegen zul je zelf moeten leren, kost veel tijd en moeite, maar als het dan eindelijk lukt veel voldoening
Ik vat jou ook niet... je zegt dat je al makkelijk kan vliegen in FMS, maar ondertussen weet je niet hoe de besturing van een 04 werkt? Waar oefen jij dan mee? toetsenbord?
Leeftijd: 19
nog zoiets, een toetsen bord is wel even wat anders dan een zender.
ik zou nog maar eens opnieuw hard gaan oefenen op fms of realflight enz. als je je zender WEL hebt. je hebt er niks aan als je het toetsenbord gebruikt.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum Je mag attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum