Ik weet de pinout niet van een walkera balance stekker.
Heb hier wel 3 en 6 s hyp's liggen. De 6s komt standaard overeen met een 6s JST. de 3s heeft echter een 4S balancer stekker. waarvan de eerste 3 zijn aangesloten, dan een uitsparing en dan nog 1.
(even inzoomen op deze foto)
ik heb zelf het balance block rechtsboven in
_________________ T-Rex 450 Pro
T-Rex 500 ESP Flybarrrrrrr
T-Rex 600 Nitrooooo
Funjet Ultra 1W30(4400kv) op 4s
9ZHP WC2
Heren bedankt maar nog even voor alle duidelijkheid omdat ik wel eens een heb gehad die er wel op leek maar niet paste Dit zit op Hi-Model / Zippy / Walkera Op de foto's boven kan ik het niet goed zien
Balanceerstekker.jpg
Beschrijving:
Bestandsgrootte:
34.12 KB
Weergegeven:
160 keer
_________________ De K-300 Serie ; [60B Premium basis] en zijn varianten . Nieuw "totale verbouwing Bell 222 ; naar Bell UH-1 [ Vietnam oorlog]
De 2s lipo's van hyperion hebben ook een 4s aansluiting.
Maar je kunt de jst stekkers overzetten van een andere lipo.
Als je ze maar op de goede manier aansluit + en - enzo. en geen kortsluiting maakt ^--^
_________________ T-Rex 450 Pro
T-Rex 500 ESP Flybarrrrrrr
T-Rex 600 Nitrooooo
Funjet Ultra 1W30(4400kv) op 4s
9ZHP WC2
Dank Sikorsky maar Mr Tinus zegt dat er een stekker voor 4S aanzit ; dus ook op de 2 en 3S LiPo en die ingang hebben mijn laders niet Ik kan maximaal een 3S stekker inpluggen
Kasper
_________________ De K-300 Serie ; [60B Premium basis] en zijn varianten . Nieuw "totale verbouwing Bell 222 ; naar Bell UH-1 [ Vietnam oorlog]
Leeftijd: 42
ik kom net tot de ontdekking dat ik zeer 'onzichtbaar' kan solderen. Mijn 2- en 3S CX G3 lipo's hebben inderdaad jst-xh stekkers,..door mijzelf gedaan
Mijn excuses voor de misinformatie. (zal m'n vorige post opschonen, verkeerd begrepen)
Als ik trouwens kijk naar alles wat jij zo maakt kan ik me nauwelijks voorstellen dat je deze top accu laat schieten om zo'n simpel klusje als een paar stekkers omprikken [evt. met een scherp mesje de jst-xh 'borggleuf' iets verlengen] of in het uiterste geval 4 draadjes aan elkaar solderen..
Ja je hebt wel gelijk ook ; beetje secure solderinkjes leggen is ook geen enkel probleem Mogelijk willen de geborgde busjes eenvoudig uit de stekker en dan stelt het weinig voor Gaan we dan toch maar eens proberen Groet Kasper
Leeftijd: 42
k.karssen schreef:
Ja je hebt wel gelijk ook ; beetje secure solderinkjes leggen is ook geen enkel probleem Mogelijk willen de geborgde busjes eenvoudig uit de stekker en dan stelt het weinig voor Gaan we dan toch maar eens proberen Groet Kasper
De laatste keer heb ik dus niet gesoldeerd maar de gleuven v/d jst-xh stekker iets in lengte uitgesneden waardoor alles zo pastte.
Succes.
Gaat goedkomen heren De draden met busjes gaan er inderdaad gemakkelijk uit als je iets op het borglipje drukt Als die busjes wel het zelfde zijn op de hyperion is de stekker snel over te zetten zonder soldeerwerk Gr Kasper
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum Je mag attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum