Japie.G
Captain

|
|
Hierbij bied ik wegens aankoop van een KDS450SV mijn oude vertrouwde cb180d aan. Hier heb ik eigenlijk mee leren vliegen.
Het is een zeer, zeer stabiele heli die erg goed binnenshuis te vliegen is. Ik kan er gewoon mee tussen deuropeningen e.d. doorvliegen! Zo stabiel!
Ik bied aan:
De volledige CB180D heli met originele 2,4GHz zender en 3 Originele LiPo accu's. Ook zit de originele doos er nog bij. Ook zit er een lipo saver op de heli.
Ook een heel pakket met reserve onderdelen. Met al deze onderdelen kun je meer dan een volledige CB180D opbouwen. Je koopt dus eigenlijk meer dan twee heli's!!!
* CB180D Frame
* Staartbuis met aandrijfas
* 5Setjes main blades
* Nog 1 tailblade
* Een nieuwe trainingsgear
* 2 Landingsgetellen compleet
* Staartvin + stabilisers
* Staart gear
* Volledige mainshaft met metalen rotorkop
* Twee main motors
* 1 extra tailmotor (er is er nog steeds 1 naar mij onderweg, dus ik stuur je als ik die ontvangen heb nog een extra op!)
* 3 servo's
* Flybar
Kortom, echt helemaal compleet! Met deze set kun je dus gewoon echt goed de eerste stapjes in het heli vliegen zetten, en de eerste tijd geen extra kosten meer hebben.
De heli zoals hij nu is opgebouwd heeft de volgende mankementen:
De canopy mist een stukje, als je die heel wilt hebben zul je een nieuwe moeten aanschaffen, die heb ik niet meer nieuw.
Soms wil bij het initialiseren de servo voor 'voor/achter' wel eens raar uitslaan, ik denk dus dat deze aan vervanging toe is (er zitten 3 nieuwe bij ).
Verder verwacht ik dat het staartmotortje binnenkort vervangen moet worden (maar ook hier zitten 2 nieuwe bij )
Goed wat foto's (gehost vanaf mijn thuisserver, dus niet zo snel):
Nieuwwaarde van dit alles is zeker 240 euro. Gezien de tweede heli en de accu's. De canopy moet vervangen worden en waarschijnlijk is ook 1 van de servo's aan het overlijden. Dat neemt niet weg dat de set zo rond de 150 euro moet opbrengen. Voor veel minder gaat hij niet weg, dan blijf ik er fijn zelf mee rondvliegen.
Set kan afgehaald (en vliegend gezien) worden, maar opsturen is ook een mogelijkheid, maar dan zijn de kosten voor de koper!
Ik hoor het wel!
|
|